رفتن به محتوای اصلی
۲۷ بهمن, ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبرداد ؛ بهره‌برداری از پارکینگ چهل اختران تا سه ماه آینده

مطلب بدون عنوان 440
برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی تا 1403

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی‌زاده امروز سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه در گام پنجم اجرای طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 900 میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی تقاطع بلوار فردوسی و آیت‌الله صدوقی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بلوار فردوسی یکی از محورهای اصلی شهر است، عنوان کرد: در آینده نزدیک نیز شاهد افتتاح تقاطع میدان نماز خواهیم بود که تأثیر بسیاری در کاهش بار ترافیکی شهر دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه با اعتبار 150 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم باتوجه به برنامه‌ زمان‌بندی 15 ماهه شاهد پیشرفت و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
وی با اشاره به نیاز احداث تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش، تصریح کرد: 85 میلیارد تومان برآورد اولیه عملیات اجرایی است که به دنبال اجرای آن هستیم.
حلوایی‌زاده پارکینگ چهل اختران را مدنظر قرار داد و افزود: باتوجه به همسطح بودن این پارکینگ بیش از 40 میلیارد تومان تملک و 2 میلیارد تومان اعتبار احداث آن است که امیدواریم تا حدود 3 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه طراحی پارکینگ بنفشه نیز کامل انجام‌شده است، یادآور شد: ظرفیت این پارکینگ نیز 196 واحد جای پارک است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در پارکینگ ایران مرینوس نیز بیش از 400 واحد جای پارک وجود خواهد داشت، اذعان کرد: در این پروژه نیز امیدواریم هرچه زودتر مراحل برگزاری مناقصات و اخذ سرمایه‌گذار انجام شود.


https://qom.ir/DnNP